Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

και μετά τι;;;


Τι να πει κανείς?
Και για το γεγονός και για όλα όσα επακολούθησαν...
Λυπάμαι...
για το παιδί...που δεν του επέτρεψαν να μεγαλώσει...με ένα πάτημα της σκανδάλης γαμώτο...για έναν τσαμπουκά ρε πούστη μου...
και για όλους εμάς...που ζούμε τον πλήρη υποβιβασμό...της ζωής και της προσωπικότητας μας...
Τα σιχάθηκα όλα και όλους...όλους τους άχρηστους που κυβερνούν...τους "δήθεν"...που ούτε ένα συγγνώμη δεν είπαν ρε...την χουντική δημοκρατία τους...
Να βγω και να τα σπάσω όλα θέλω...ΟΛΑ...το μόνο που συγκρατεί την οργή μου είναι η μικρή φωνούλα που φωνάζει μέσα μου ότι δεν είναι αυτή η λύση...μόνο αυτό... μέχρι πότε όμως???
...ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ;;;...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη ζητάνε οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ κι όχι τα ανθρωποειδή. Και μάλιστα τη ζητούν με έργα για να εξιλεωθούν. Άνθρωπος που προσλαμβάνει τον Κούγια ...τι περιμένεις;
Ηρεμα και ψύχραιμα, μικρή. Η εποχή μας , δεν σου αξίζει.Είναι σκληρή κι απάνθρωπη....

2 bodies - 1 soul είπε...

Μην μου τον θυμίζεις αυτόν τον αλήτη γιατί μου ανάβουν τα λαμπάκια.Και τους δύο δηλαδή...Και όλους αυτούς που τους καλύπτουν.
Είχε το διορατικό χάρισμα ο μπάτσος και ήξερε οτι το παιδί ήταν "κακό παιδί".Πως φαίνεται ο καλός πατέρας...από μακριά το διέκρινε.Ντροπή τους.
sound of silence

2 bodies - 1 soul είπε...

Ανατριχιάζω.
Μόνο αυτό.
Ανατριχιάζω.
Περιμένεις να σου πω μην το κάνεις;
Να σου πω ηρέμησε;;
Ναι λοιπόν,Θα σου το πώ.
Θα σου το πώ για να το ακούσεις, μα πιο πολύ να το ακούσω κι εγώ..
Θα σου πώ κι άλλα,θα μας τα πώ δηλαδή.
Θα σου πώ συγκράτησε αυτήν την οργή σου.. και συγκράτησέ την βαθιά. Μετουσίωσέ την σε πράξεις, συνεχείς πράξεις για αλλαγή. Μετουσίωσέ την σε ουσιαστική στάση ζωής..

ltl dove